Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Presoja internacionalizacije v visokem šolstvu v podsaharski Afriki
ID
Alemu, Sintayehu Kassaye
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2483/
Galerija slik
Izvleček
V zadnjih desetletjih je razvoj internacionalizacije visokega šolstva revidiral konceptualne okvire visokega šolstva, okrepil njegov obseg in pomembnost, preoblikoval njegov svet in odnose med državami. Vplivnejše univerze pri tem igrajo osrednjo vlogo in so ponudnice znanja, medtem ko šibkejše ustanove in sistemi z manj sredstvi in nižjimi akademskimi standardi zavzemajo obrobno vlogo in so uporabniki tega znanja. Dihotomija centra in periferije v internacionalizaciji visokega šolstva nesporno predstavlja velik izziv ustanovam na periferiji. Za regije v razvoju, kot je Afrika, je visoko šolstvo pomemben instrument pri družbeno-ekonomskem razvoju, ena izmed strategij za izboljšanje in zvišanje kakovosti visokega šolstva pa je prav internacionalizacija. Kljub različnim poskusom, da bi povečali učinke internacionalizacije, ostaja afriško visoko šolstvo periferno, razmerja pa še vedno nesimetrična, neetična in neenakopravna. Poleg nekaterih pozitivnih učinkov je internacionalizacija prinesla tudi zapletene posledice in nove probleme, kot so: beg možganov, sprememba kulturnih vrednot, komodifikacija visokega šolstva, ohranjanje neenakosti med univerzami v razmerju severa in juga idr. Namen prispevka je, da osvetli probleme in nepredvidene posledice internacionalizacije visokega šolstva s posebnim osredinjenjem na Afriko.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
visoko šolstvo
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:
2014
Št. strani:
71-90
Številčenje:
4
PID:
20.500.12556/RUL-70009
ISSN:
1855-9719
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1197
Število prenosov:
160
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ALEMU, Sintayehu Kassaye, 2014,
Presoja internacionalizacije v visokem šolstvu v podsaharski Afriki
[na spletu]. 2014. University of Ljubljana, Faculty of Education. [Dostopano 25 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/2483/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Naslov:
An appraisal of the internationalisation of higher education in Sub-Saharan Africa
Izvleček:
Over the past decades, the development of the internationalisation of higher education has revised the conceptual framework of higher education, enhanced its scope, scale and importance, and transformed its world, as well as reshaping relationships between countries. More powerful universities play a central role and are suppliers of knowledge, whereas weaker institutions and systems with fewer resources and lower academic standards occupy a peripheral position and are consumers. The centre-periphery dichotomy in the internationalisation of higher education undoubtedly presents considerable challenges to the higher education institutions of the peripheries. For developing regions like Africa, higher education is an important instrument for socioeconomic development, and one of the strategies to improve and qualify higher education is internationalisation. In spite of various attempts to enhance the benefits of internationalisation, African higher education has continued to be peripheral, with relationships remaining asymmetrical, unethical and unequal. Along with some positive benefits, internationalisation has brought complicated implications and new challenges, such as the brain drain, cultural values, the commodification of higher education, the persistence of inequality between global north-south universities, and so on. The purpose of the present paper is to highlight the challenges and unintended consequences of the internationalisation of higher education, with a particular focus on Africa.
Ključne besede:
higher education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Standardi kakovosti v NVO
Interno komuniciranje v UKC Ljubljana
Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal
Sonaravni razvoj kraja kot dolgoročna politična usmeritev
Internacionalizacija in zagotavljanje kakovosti v visokem šolstvu v Sloveniji in na Nizozemskem
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
O financiranju volilne kampanje
Grofman Bernard (ur.), Blais André (ur.), Shaun Bowler (ur.): Duverger's law of plurality voting: the logic of party competition in Canada, India, the United Kingdom and the United States
Pregled sprememb Ustave Republike Slovenije
Impeachment v ZDA
Ustavno sporna pooblastila državnih organov
Nazaj