izpis_h1_title_alt

Gibalna dejavnost v vrtcu po pedagoških načelih koncepta Reggio Emilia
ID Pavlič, Danijel (Avtor), ID Rijavec, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zajec, Jera (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/466/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Specifičnost otrokovega razvoja, ki poteka izrazito celostno na vseh področjih hkrati (na telesnem, gibalnem, spoznavnem, čustvenem in na socialnem), zahteva sistematičen in harmoničen pristop k vsem omenjenim področjem, saj sprememba na enem vpliva na spremembe na vseh preostalih področjih. V pedagoškem konceptu Reggio Emilia ni eksplicitno izpostavljenega področja gibanja, zato je namen tega prispevka umestiti gibanje v omenjeni pedagoški koncept, saj brez ustreznega poseganja v omenjeno področje ne bi mogli izpeljati temeljnih načel koncepta, ki izhajajo iz kompetentnega otroka. Le celosten pristop namreč omogoča skladen in harmoničen razvoj otoka, ki bo zmožen postati aktiven (so)ustvarjalec lastnih kompetenc.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:gibanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:175-188
Številčenje:2009
PID:20.500.12556/RUL-69924 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1640
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Motoric activity in the kindergarten in line with the pedagogical principles of the Reggio Emilia concept
Izvleček:
The specificity of the child's development continuing in an explicitly comprehensive manner in all the areas at the same time (in the area of physical, motor, cognitive, emotional and social development) demands a planned and harmonious approach towards all the mentioned areas, as the change in one area accounts for the changes in all the other remaining areas. In the Reggio Emilia pedagogical concept none of the area of movement is explicitly exposed; therefore the purpose of this article is to place movement in the mentioned pedagogical concept, because without the appropriate intervention in the mentioned area the fundamental principles of the concept, deriving from the competent child, cannot be used. Only the comprehensive approach enables a balanced and harmonious development of the child, who will be able to become an active (co)creator of his own competences.

Ključne besede:movement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj