izpis_h1_title_alt

Večagentno iskanje poti v strateških igrah : diplomsko delo
Mihevc, Simon (Avtor), Bratko, Ivan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/2899/ Novo okno

Izvleček
V tej diplomski nalogi sem se ukvarjal z izdelavo, primerjavo in izboljšanjem algoritmov za večagentno iskanje poti na domeni, ki je tipična za realno časovne strateške igre. Implementiral in primerjal sem algoritma Večagentno iskanje poti z uporabo hodnika in Večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev. Algoritma nista ohranjala enotnosti skupine in sta potrebovala preveč časa za iskanje poti. Pomanjkljivosti algoritmov sem v precejšnji meri odpravil.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:večagentno iskanje poti, realno časovne strateške igre, algoritem A*, večagentno iskanje poti z uporabo hodnika, večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
Založnik:[S. Mihevc]
Št. strani:46 f.
UDK:004.8(043.2)
COBISS.SI-ID:1536203715 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:317
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Multiagent path-finding in strategic games
Izvleček:
In this thesis I worked on creating, comparing and improving algorithms for multi-agent path planning on a domain typical for real-time strategy games. I implemented and compared Multiagent pathfinding using clearance and Multiagent pathfinding using independence detection and operator decomposition. I discovered that they had problems maintaining group compactness and took too long to calculate the path. I considerably improved the efficiency of both algorithms.

Ključne besede:multi-agent pathfinding, real-time strategy games, A* algorithm, multi-agent pathfinding using independence detection and operator decomposition, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj