izpis_h1_title_alt

Marketing theory : a student text
ID Baker, Michael John (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28832 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Marketing theory : #a #student text

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Založnik:Business Press
Št. strani:VI, 314 str.
PID:20.500.12556/RUL-69456 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(075.8)(082):316.62(091)
ISBN:1-86152-593-1
COBISS.SI-ID:20106845 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:976
Število prenosov:351
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj