izpis_h1_title_alt

Marketing theory : a student text
ID Baker, Michael John (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28832 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Marketing theory : #a #student text

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Business Press
Leto izida:2000
Št. strani:VI, 314 str.
PID:20.500.12556/RUL-69456 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(075.8)(082):316.62(091)
ISBN:1-86152-593-1
COBISS.SI-ID:20106845 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1657
Število prenosov:372
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj