izpis_h1_title_alt

Internet marketing : strategy, implementation and practice
ID Chaffey, Dave (Avtor), ID Mayer, Richard E. (Avtor), ID Johnston, Kevin James (Avtor), ID Ellis-Chadwick, Fiona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pearsoneduc.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Internet marketing : strategy, implementation and practice

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:poslovanje, Internet, uporaba računalnika, marketing, strategija trženja, trženje, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, promocija, elektronsko poslovanje, elektronski denar, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve, business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making
Vrsta gradiva:Priročnik
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Financial Times
Leto izida:2000
Št. strani:XIX, 508 str.
PID:20.500.12556/RUL-69455 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(035):004.738.5
COBISS.SI-ID:20083549 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2675
Število prenosov:400
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj