izpis_h1_title_alt

Internet marketing : strategy, implementation and practice
Chaffey, Dave (Avtor), Mayer, Richard E. (Avtor), Johnston, Kevin James (Avtor), Ellis-Chadwick, Fiona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pearsoneduc.com Novo okno

Izvleček
Internet marketing : strategy, implementation and practice

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:poslovanje, Internet, uporaba računalnika, marketing, strategija trženja, trženje, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, promocija, elektronsko poslovanje, elektronski denar, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve, business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making
Vrsta gradiva:Priročnik (v)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Založnik:Financial Times
Št. strani:XIX, 508 str.
UDK:339.138(035):004.738.5
COBISS.SI-ID:20083549 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:461
Število prenosov:210
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj