izpis_h1_title_alt

Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working model
ID Ogden, James R. (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.prenhall.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : #a #working model

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Prentice Hall
Leto izida:1998
Št. strani:VI, 185 str.
PID:20.500.12556/RUL-69423 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.8.012.2
COBISS.SI-ID:18519389 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3496
Število prenosov:220
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj