Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Jezik v sodobni slovenski mladinski književnosti : 1980-2010
ID
Blažić, Milena Mileva
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2679/
Galerija slik
Izvleček
Sodobna slovenska mladinska književnost 1980–2010 nadaljuje tradicijo moderne mladinske knji- ževnosti 1950–1980 in jo nadgrajuje z novimi poetikami, s profiliranjem avtorjev v izrazite avtorske poetike (npr. Boris A. Novak). Njene značilnosti so redefiniranje tradicije (npr. Anja Štefan), subvezivnost (npr. Svetlana Makarovič, Andrej Rozman) in novi žanri (npr. filozofske pravljice Petra Svetine).
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
izvirnost
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2013
Št. strani:
71-76
PID:
20.500.12556/RUL-69262
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2499
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BLAŽIĆ, Milena Mileva, 2013,
Jezik v sodobni slovenski mladinski književnosti : 1980-2010
[na spletu]. 2013. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/2679/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Izvleček:
Contemporary Slovene children’s literature 1980–2010 continues the tradition of modern children’s literature 1950–1980 and upgrades it with a new poetics, emphasizing writers with a distinct aesthetics (e. g. Boris A. Novak). Its characteristics are redefinition of tradition (e. g. Anja [tefan), subversivness (e. g. Svetlana Makarovič, Andrej Rozman) and new genres (philosophical fairly tales, such as those of Peter Svetina).
Ključne besede:
originality
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Samo vključevanje v sodobno umetnost lahko vzgoji aktivnega državljana
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
The pedagogical value of the art museum's interpretive framework
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
THE SATISFACTION OF ADMINISTRATIVE STAFF WITH TRAINING PROGRAMS AT THE FACULTY OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LJUBLJANA
Professional Burnout of Museum Educators
Conceptual design of children's museum in Maribor
The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation
Nazaj