Podrobno

Jezik v sodobni slovenski mladinski književnosti : 1980-2010
ID Blažić, Milena Mileva (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2679/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Sodobna slovenska mladinska književnost 1980–2010 nadaljuje tradicijo moderne mladinske knji- ževnosti 1950–1980 in jo nadgrajuje z novimi poetikami, s profiliranjem avtorjev v izrazite avtorske poetike (npr. Boris A. Novak). Njene značilnosti so redefiniranje tradicije (npr. Anja Štefan), subvezivnost (npr. Svetlana Makarovič, Andrej Rozman) in novi žanri (npr. filozofske pravljice Petra Svetine).

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:izvirnost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:71-76
PID:20.500.12556/RUL-69262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2499
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BLAŽIĆ, Milena Mileva, 2013, Jezik v sodobni slovenski mladinski književnosti : 1980-2010 [na spletu]. 2013. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/2679/
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Contemporary Slovene children’s literature 1980–2010 continues the tradition of modern children’s literature 1950–1980 and upgrades it with a new poetics, emphasizing writers with a distinct aesthetics (e. g. Boris A. Novak). Its characteristics are redefinition of tradition (e. g. Anja [tefan), subversivness (e. g. Svetlana Makarovič, Andrej Rozman) and new genres (philosophical fairly tales, such as those of Peter Svetina).

Ključne besede:originality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Samo vključevanje v sodobno umetnost lahko vzgoji aktivnega državljana
  2. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015
  3. Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij
  4. Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  5. The pedagogical value of the art museum's interpretive framework
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. THE SATISFACTION OF ADMINISTRATIVE STAFF WITH TRAINING PROGRAMS AT THE FACULTY OF EDUCATION, UNIVERSITY OF LJUBLJANA
  2. Professional Burnout of Museum Educators
  3. Conceptual design of children's museum in Maribor
  4. The function of museum pedagogy in the development of artistic appreciation

Nazaj