Podrobno

Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Spoznavanje okolja: naravoslovje in tehnika
ID Gostinčar Blagotinšek, Ana (Avtor), ID Skribe Dimec, Darja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2568/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,19 MB)
MD5: 8765ED1BE007D9D6A2AB3BCCEDA3DE38

Izvleček
Ogrodje priročnika poleg uvodnega poglavja o novostih predstavljajo štirje vsebinski sklopi: raznovrstnost pristopov in razvijanje naravoslovnega mišljenja, področje tehnike v posodo- bljenem učnem načrtu, vrednotenje znanja ter primeri vrednotenja znanja od načrtovanja do ocenjevanja v praksi. Temeljni poudarki prispevkov so na načrtovanju, izvajanju in vrednotenju naravoslovnega znanja, spoznavnih postopkov in naravoslovnih spretnosti.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-69205 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-03-0294-0 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3830
Število prenosov:256
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GOSTINČAR BLAGOTINŠEK, Ana in SKRIBE DIMEC, Darja, 2014, Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Spoznavanje okolja: naravoslovje in tehnika [na spletu]. 2014. Zavod RS za šolstvo. [Dostopano 14 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69205
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Lap-tops, mobiles, iPods and liquid crystals
  2. Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Spoznavanje okolja: naravoslovje in tehnika
  3. Researching the teaching and learning of mathematics II
  4. Odnos učencev do žepnih računal
  5. Analiza metod poučevanja naravoslovja in tehnike v učnih pripravah učiteljev s poudarkom na bioloških vsebinah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Mnenje učiteljev o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja ter naravoslovja in tehnike
  2. Uporaba interaktivne table pri pouku spoznavanja okolja in naravoslovja in tehnike
  3. Obravnava čebelarstva v prvem triletju osnovne šole na področju Šaleške doline
  4. Uporaba mikroskopa pri predmetih spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika
  5. Uporaba pristopa CLIL pri pouku spoznavanja okolja

Nazaj