Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo : diplomsko delo
ID
Bohinc, Aleksandra
(
Avtor
),
ID
Hodnik, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2560
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,05 MB)
MD5: 24F74EF9C2D54A593F0008C056ABA060
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo sem se v teoretičnem delu posvetila matematičnim ciljem Kurikuluma za vrtce, vlogi vzgojitelja in spodbudnemu učnemu okolju v vrtcu ter skušala prikazati, katere matematične vsebine naj bi usvojili predšolski otroci pred vstopom v osnovno šolo. S cilji za matematiko 1. razreda pa sem skušala prikazati nadgradnjo kurikularnih ciljev. Nekaj besed sem posvetila tudi predstavitvi Piagetovi kognitivno-razvojni teoriji ter v zadnjem poglavju teoretičnega dela podrobno predstavila matematične vsebine na ravni zgodnjega matematičnega učenja. V empiričnem delu sem ugotavljala matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo. Raziskavo sem izvedla v Vrtcu Tržič, na osnovi analiziranja rezultatov matematičnih nalog, ki jih je rešilo 40 otrok. Predvsem me je zanimalo, ali so otroci v teh letih obiskovanja vrtca dobili matematična znanja, ki so opredeljena v Kurikulumu za vrtce, ter katera od področij matematike so jim najbližja. Pozornost sem posvetila tudi vplivu spola na uspešnost reševanja matematičnih nalog ter morebitni vpliv šoloobveznega sorojenca, ki ga ima oz. nima proučevani vzorec otrok.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
matematične vsebine v zgodnjem učenju matematike
,
kurikulum za vrtce
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[A. Bohinc]
Leto izida:
2014
Št. strani:
67 str.
PID:
20.500.12556/RUL-69197
UDK:
373.2.016:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
10258761
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2467
Število prenosov:
294
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOHINC, Aleksandra, 2014,
Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. A. Bohinc. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=69197
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Mathematical knowledge of preschool children before entering school
Izvleček:
The thesis is entitled Mathematical knowledge of preschool children before entering school. The theoretical part deals with mathematical goals in the kindergarten curriculum, the role of the preschool teacher, and a stimulating learning environment in kindergarten. It outlines the mathematical content that preschool children should be acquainted with before entering primary school. Moreover, the goals to be achieved in mathematics in the 1st grade illustrate the upgrade of curricular goals. The thesis also touches on Piaget’s theory of cognitive development and provides a detailed insight into mathematical content in the early stages of learning mathematics. The empirical part of the thesis examines mathematical knowledge of preschool children before entering school. The research was conducted in Kindergarten Tržič. A total of 40 children were asked to solve mathematical tasks that were subsequently analysed. We were particularly interested in determining whether the children acquired the mathematical knowledge as defined in the curriculum after three years in kindergarten and which areas of mathematics they prefer. We also examined the influence of gender on the success in solving mathematical tasks and the possible influence of school-age siblings of the participating children.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Drawings of children with speech and language impairment
Children with speech and language disorders in regular primary schools
Storytelling of the five year old boy with minor speech language disorder
Adapting the work to a child with speech and language disorder
Narrative abilities of children with speech and language disorders and children with typical development
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Raziskovanje jezikovnega razvoja otroka, pripovedovanje zgodbe
Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
Značilnosti govora in jezika pri 5-letnemu otroku z diagnozo otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami
Nazaj