Podrobno

Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Vrhovski Mohorič, Mojca (Avtor), ID Pulec Lah, Suzana (Avtor), ID Magajna, Lidija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2262/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Dvopredmetni programi, ki so se doslej na Pedagoški fakulteti izvajali le v nekaj fiksnih kombinacijah, po v projektu predvidenih spremembah omogočajo bolj široke, fleksibilne izbirne kombinacije. Poleg prenovljenih dosedanjih dvopredmetnih programov fakulteta uvaja tudi nove dvopredmetne programe, s katerimi želi prispevati k uresničevanju uzakonjenih pravic učencev z učnimi težavami (Zakon o osnovni šoli 1996), večji izbirnosti študija in k potrebam sodobne vzgojno-izobraževalne prakse.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:specialna pedagogika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2007
PID:20.500.12556/RUL-68712 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1350
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KAVKLER, Marija, VRHOVSKI MOHORIČ, Mojca, PULEC LAH, Suzana in MAGAJNA, Lidija, 2007, Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006) [na spletu]. 2007. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/2262/
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:remedial instruction sciences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
  2. Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
  3. Regular teacher education vs. special teacher education
  4. Navodila za izvedbo izbirnega dela prakse študentov 4. letnika
  5. Praktično pedagoško usposabljanje: specialna in rehabilitacijska pedagogika: priročnik
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Zaključno poročilo o rezultatih razvojno-raziskovalnega projekta operativno spremljanje gradnje z BIM pristopom
  2. Zaključno poročilo o rezultatih ciljnega raziskovalnega projekta št. V2-1740 razvoj inovativnega železniškega pragu
  3. Specialna pedagogika

Nazaj