Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
ID
Valenčič Zuljan, Milena
(
Avtor
),
ID
Vogrinc, Janez
(
Avtor
),
ID
Gojkov, Grozdanka
(
Avtor
),
ID
Rončević, Anita
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1474/
Galerija slik
Izvleček
Milena Valenčič Zuljan i Janez Vogrinc u radu s naslovom Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja razredne nastave Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Ljubljani podrobnije određuju pedagošku praksu za studente razredne nastave Pedagoškog fakulteta u Ljubljani. Pedagoška praksa u prvoj fazi napreduje od prve do četvrte godine od pretežno promatrane jednotjedne prakse u prvoj godini, gdje su studenti upoznati sa strukom i svojom primjerenošću za poziv, preko asistentske prakse u drugoj godini, timski zasnovane prakse tri studenta pri jednom mentoru u trećoj godini, do zaključne pedagoške prakse u četvrtoj godini, gdje student, pod vodstvom mentora samostalno vodi nastavni proces.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
izobraževanje učiteljev
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Visoka vaspitačka škola Mihailo Palov
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/RUL-68348
DOI:
978-86-7372-143-9
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2468
Število prenosov:
197
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
teacher education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj