izpis_h1_title_alt

TIMSS 2011 - Slovenija z leti vse boljša
ID Krnel, Dušan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1330/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Mednarodna raziskava trendov znanja matematike in naravoslovja TIMSS meri trende v matematičnem in naravoslovnem znanju četrtošolcev in osmošolcev. Raziskave so izpeljane tako, da spremljajo znanja matematike in naravoslovja v obdobju štirih let. Slovenija je ena od držav, ki je sodelovala v vseh petih raziskavah, ki so bile izvedene od leta 1995 dalje, kar nam omogoča dober pregled nad tem, kako poteka naravoslovno in matematično izobraževanje in kakšni so trendi. Rezultati za 2011 so za Slovenijo še prav posebej pomembni, saj je to prva raziskava, ki je merila znanje učencev devetletne osnovne šole po končanem uvajanju. V tem času je končala osnovno šolo prva generacija otrok, ki se je vanjo vpisala v prvem razredu. Rezultati raziskave TIMSS 2011 so bili objavljeni decembra 2012.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:4-7
Številčenje:17
PID:20.500.12556/RUL-68312 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:680
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:science education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj