izpis_h1_title_alt

Plesno izražanje in naravoslovje
ID Schmidt, Gordana (Avtor), ID Kos, Marjanca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1324/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:predšolski otrok
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Gordana Schmidt, Marjanca Kos
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-68306 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-245-951-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1380
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pre-school child

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj