izpis_h1_title_alt

Vedenjske in čustvene motnje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
ID Krajnčan, Mitja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1082/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Otroci in mladostniki z vedenjskimi in čustvenimi motnjami se zelo neenako nameščajo v vzgojne zavode. Za nekatere so lahko to stabilne in dlje časa trajajoče težave, drugim je dovolj le ena eskalacija in že je možna namestitev v vzgojni zavod. Zanimali so nas vzroki vedenjskih in čustvenih motenj otrok in mladostnikov, za katere predvidevamo, da ključno vplivajo na oddajo v zunajdružinsko vzgojo - vzgojni zavod, mladinski dom ali stanovanjsko skupino. Rezultati so pokazali, da je mogoče vzroke za vedenjske in čustvene težave iskati v socialnih, psiholoških in bioloških dejavnikih, kar so dokazovale že primerljive etiološke klasifikacije. Avtor si prizadeva, da bi detajlno spremljanje otroka s prikazanimi kazalci lahko temeljiteje prispevalo k preudarnim odločitvam.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:vzgojni zavod
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:2009
Št. strani:147-174
Številčenje:13
PID:20.500.12556/RUL-68253 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1408-2942
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3767
Število prenosov:336
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Behavioural and emotional disorders of children and adolescents in Slovenian juvenile educational institutions
Izvleček:
Children and adolescents with behavioural and emotional disorders are very inconsistently placed in juvenile educational institutions. For some, it is the case of stable and consistent long-term difficulties, for others, one incident of escalation of deviant beaviour is enough to make placement in a juvenile educational institution an option. The article deals with the underlying causes behind behavioural and emotional disorders in children and adolescents on the premise that they have decisive influence on the child or adolescent’s placement into extra-familial care – a juvenile educational institution, a youth home or a residential group. The results have shown that possible causes of behavioural and emotional difficulties, as seen by social worker. These can stem from social, psychological and biological factors, which has also been established by comparable etiological classifications. The author emphasize that making a detailed analysis of the child with the help of the presented indicators can fundamentally contribute to making carefully considered decisions.

Ključne besede:Juvenile educational institutions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj