izpis_h1_title_alt

Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje učiteljev
ID Zgaga, Pavel (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/719/ This link opens in a new window

Abstract
Članek problematizira sodobne razsežnosti ideje splošnega izobraževanja kot agenta "boljše prihodnosti", ob tem pa analizira nekatere probleme v izobraževanju in v izobraževanju učiteljev, postavljene v družbeni kontekst krize in trajnostnega razvoja. Razmere ekonomske krize ogrožajo izobraževanje tako z reduciranjem sredstev kot konceptualno, z redukcijo njegovih ključnih smotrov na zgolj instrumentalno dimenzijo. Obstoji kritična meja redukcij, onstran katere je ogrožena sama substanca izobraževanja: njegov prispevek k trajnostnemu razvoju, njegovi dolgoročni konstruktivni učinki na družbo. Prispevek izobraževanja k trajnostnim demokratičnim družbam je na pragu "družbe znanja" blokiran, če konceptualno ne vključuje kritične refleksije dihotomije krize in trajnosti.

Language:Unknown
Keywords:substanca izobraževanja
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoški inštitut
Year:2011
Number of pages:15-27
PID:20.500.12556/RUL-68177 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:740
Downloads:99
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:education system

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back