izpis_h1_title_alt

Razvojne naloge mladostnika in institucionalno izobraževanje
ID Zupančič, Maja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-K4L1I1CA Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek govori o ovirah, ki mladostniku otežkočajo obvladovanje nejegovih razvojnih nalog v okviru institucionalnega izobraževanja. Omejujemo se na tri razvojne naloge: oblikovanje identitete, preraščanje egocentrizma in oblikovanje avtonomne moralne presoje. Glavne ovire za obvladovanje teh nalog vidimo v neustreznem povezovanju učnih vsebin in metod dela z mladostnikovimi osebnimi potrebami, v skritrm kurikulu, ki v učni proces uvaja nove tipe egocentrizmov, ter v moralni komponenti poučevanja, za katero se zdi, da jo vodi ideja o učencu kot "vreči vrlin".

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenci, šole, moralno presojanje, identiteta, egocentrizem, razvojna psihologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1993
Št. strani:Str. 207-213
Številčenje:Vol. 2, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-66350 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:347229 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1762
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj