Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Psihogenetski pristop k razvoju pismenosti - razvojne raziskave in pedagoške implikacije
ID
Magajna, Lidija
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SQGJXDFU
Image galllery
Abstract
Namen prispevka je prikazati in razpravljati o novejših raziskava razvoja pismenosti s psihogenetičnega vidika in nekaterih problemih pri aplikaciji teh ugotovitev v pedagoško prakso. Študije evolucije otroških teorij o naravi in funkciji sistema pisanja v različnih državah, jezikih in kulturnih okoljih so dokrile podoben razvojni potek razumevanja alfabetske reprezentacije jezika. Rezultati raziskav, ki so izhajale iz konstruktivističnega pojmovanja znanja in učenja so pokazali na konceptualne težave, s katerimi se otroci srečujejo pri obvladovanju sistema kodiranja. V prispevku so obravnavane tudi pomembne pedagoške implikacije ugotovitev in problemi pri aplikaciji v praksi
Language:
Slovenian
Keywords:
pismenost
,
razvoj
,
otroci
,
pedagogika
,
psihologija
Work type:
Not categorized
Typology:
1.04 - Professional Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
Year:
1993
Number of pages:
Str. 117-122
Numbering:
Let. 2, št. 3/4
PID:
20.500.12556/RUL-66314
UDC:
159.92
ISSN on article:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
18235485
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1130
Downloads:
138
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Psihološka obzorja
Publisher:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Secondary language
Language:
English
Title:
Psihogenetic approach to literacy developement - developemental research and educational implications
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back