izpis_h1_title_alt

Psihogenetski pristop k razvoju pismenosti - razvojne raziskave in pedagoške implikacije
ID Magajna, Lidija (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SQGJXDFU This link opens in a new window

Abstract
Namen prispevka je prikazati in razpravljati o novejših raziskava razvoja pismenosti s psihogenetičnega vidika in nekaterih problemih pri aplikaciji teh ugotovitev v pedagoško prakso. Študije evolucije otroških teorij o naravi in funkciji sistema pisanja v različnih državah, jezikih in kulturnih okoljih so dokrile podoben razvojni potek razumevanja alfabetske reprezentacije jezika. Rezultati raziskav, ki so izhajale iz konstruktivističnega pojmovanja znanja in učenja so pokazali na konceptualne težave, s katerimi se otroci srečujejo pri obvladovanju sistema kodiranja. V prispevku so obravnavane tudi pomembne pedagoške implikacije ugotovitev in problemi pri aplikaciji v praksi

Language:Slovenian
Keywords:pismenost, razvoj, otroci, pedagogika, psihologija
Work type:Not categorized
Typology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
Year:1993
Number of pages:Str. 117-122
Numbering:Let. 2, št. 3/4
PID:20.500.12556/RUL-66314 This link opens in a new window
UDC:159.92
ISSN on article:1318-1874
COBISS.SI-ID:18235485 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1130
Downloads:138
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Psihološka obzorja
Publisher:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 This link opens in a new window

Secondary language

Language:English
Title:Psihogenetic approach to literacy developement - developemental research and educational implications

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back