Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Neoklasična in postkeynesijanska teorija vedenja potrošnika
ID
Lah, Marko
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-XGHDJIUT
Image galllery
Abstract
Neoklasična teorija vedenja potrošnika sloni na načelu indiference potrošnika. "Neoklasični potrošnik" je pripravljen substituirati in kompenzirati svoje potrebe in želje, kar implicira, da struktura njegovih potreb ni trdna. Temu nasprotno pa sodobna postkeynesijanska teorija izhaja iz relativne trdnosti potreb potrošnika, ki določa temeljne "grozde" potreb. Substitucijsko/kompenzacijsko načelo - tako pomembno pri določanju ravnotežja potrošnika v neoklasični teoriji - lahko deluje le znotraj grozdov, ne pa tudi med njimi. Določanje neoklasičnega ravnotežja potrošnika je pravzaprav nepotreben problem, pomembnejša je teorija izbire (znotraj grozdov potreb). V tem je postkeynesijanska ekonomska teorija tudi združljiva z marketinškimi pragmatičnimi pojasnjevanji vedenja potrošnika.
Language:
Slovenian
Keywords:
potrošniki
,
postkeynesianizem
,
neoklasična ekonomija
,
teorije
Work type:
Not categorized
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher:
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Year:
1993
Number of pages:
Str. 1121-1130
Numbering:
Let. 30, št. 11/12
PID:
20.500.12556/RUL-66264
UDC:
330.567.22
ISSN on article:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
15580765
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
2397
Downloads:
230
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:
Teor. praksa
Publisher:
Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Secondary language
Language:
English
Title:
Neoclassic and post-keynesian theory of consumer behavior
Keywords:
consumer
,
postkeynesianism
,
neo-classical economy
,
theory
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back