Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Delo s problematičnimi razredi
ID
Trušnovec, Žarko
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-H9A0L9CG
Galerija slik
Izvleček
Pri šolskih novincih si šola prizadeva sestaviti čimbolj uravnotežene razrede. Kljub temu se redno dogaja, da eden od razredov velja za slabšega, občasno pa tudi za izrazito problematičnega. Ko dobi razred tako etiketo, je vzpostavljen začaran krog - učitelji neradi gredo v razred, se pritožujejo, učenci povzročajo nemir, kopičijo se slabe ocene in disciplinske kazni. Menimo, da je v situaciji obremenjeni z negativnimi izkušnjami (šola, konflikti, kazni) na "šolski način" (govorjenje, analiziranje) praktično nemogoče doseči spremembo. Takšne razrede zato vključujemo v izvenšolske oblike dela z zelo zahtevnim in natančno strukturiranim programom (tabor, preživetje v naravi, planinske ture). Pri tem se namesto negativnih vodij (razgrajanje v razredu) uveljavijo pozitivni naravni liderji, kar lahko izkoristimo pri nadaljnjem delu z razredom. Že samo dejstvo, da se je naredilonekaj več od govorjenja pa povzroči drugačen odnos učiteljev do razredne skupnosti, kar se med drugim kaže celo v izboljšanju ocen.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
šolsko svetovanje
,
osnovne šole
,
učenci
,
pedagoška psihologija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1993
Št. strani:
Str. 181-184
Številčenje:
Vol. 2, št. 3/4
PID:
20.500.12556/RUL-66256
UDK:
37.015.3
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
345949
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1519
Število prenosov:
157
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj