izpis_h1_title_alt

Teoretična zasnova vzgojno-izobraževalnih programov za kulturno prikrajšane nadarjene otroke
ID Ferbežer, Ivan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-XPHZBTKI Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Populacija kulturno prikrajšanih nadarjenih otrok je vse številnejša. Odnos učiteljev, učni programi, ki so danes pretežno etnično diskriminativni, bi morali biti multikulturni, multilingvistični in razvijati specifične vrline invrste nadarjenosti. Učni programi bi morali biti odprti v okolje, vključevati mentorje, izkušenjsko učenje izven razreda, izrabo lokalnih kadrov, povezati marginalne kreativne talente s potrebami prevladujoče kulture, usmerjati nižje psihične procese (psihomotoriko, senzoriko) v višji kognitivni in kreativni razvoj. Učni programi bi morali izhajati iz prednostnih področij kulturno prikrajšanih nadarjenih otrok (glasba, ples, oblikovanje). Programi bi morali biti kompatibilni z učnimi stili kulturno prikrajšanega okolja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja, nadarjeni učenci, kulturna prikrajšanost, osnovna šola, teorija, izobraževanje, učni programi, nadarjenost, socialna izključenost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1995
Št. strani:Str. 55-65
Številčenje:Vol. 4, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-66040 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.928-053.5
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:16524637 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:985
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The number of cultural disadvantaged gifted children is grown from year to year. Teachers' efforts and educational programs, which are ethnically discriminating, should be multicultural, multilinguistic and should also develop specific virtues and different types of giftedness of cultural disadvantaged gifted children. Educational programs should be "open into environment", they should include mentors, include expert opinions outside classes companies' financing, use of local skilled workers they should connect marginal creative talents with needs of prevailing culture, direct lower psychical processes (psichomotoric, sensorich) into a higher cognitiv and creative development. Educational programs should further resoult from priority fields of cultural disadvantaged gifted children (music, dance, formation). Educational programs should be compatible with teaching styles of cultural deprivated environments.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj