izpis_h1_title_alt

Vrednote v šoli in v izobraževanju učiteljev
ID Polak, Alenka (Avtor), ID Razdevšek-Pučko, Cveta (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-KFC6JXSH Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vsakršno znanje vsebuje tudi vrednote in stališča. V prispevku predstavljamo, kako zaznavajo študenti bodoči učitelji vrednote v šoli in v svojem izobraževanju. Iz raziskave veje zelo jasno sporočilo in sicer, da je potrebno biti odprt do različnih pristopov k učenju in poučevanju v razredih in programih izobraževanja učiteljev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vrednote, stališča, učitelji, poklicno izobraževanje, pedagoška psihologija, študenti, šolski sistem
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1995
Št. strani:Str. 47-59
Številčenje:Vol. 4, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-65925 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.13/.16
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:16122717 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2154
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
All bodies of knowledge involve values and attitudes. This article is describing attitudes and perception of teacher education students concerning values education in schools. The clear message, which has emerged from this study is that is a need to be open to a range of values and thus to support this with a range of teaching and learning approaches in classrooms and in teacher education programs.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj