izpis_h1_title_alt

Nekatere značilnosti družin mladostnikov v pozni adolescenci
ID Poljšak-Škraban, Olga (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-EO0DQMBL Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pričujoč prispevek predstavlja del raziskave, ki ugotavlja dejavnike v družiniin njihov vpliv na oblikovanje in razvoj identitete. Raziskovanje dejavnikov v družini temelji na sistemski teoriji in ugotovitvah timberlawnskeštudije Lewisa in sodelavcev. Raziskava je bila aplicirana na vzorcu 30. študentov 2. l. socialne pedagogike v starosti od 19 do 24 let. Vsi študentje izhajajo iz popolnih družin. Dejavnike v družini sem ocenjevala na osnovi za ta namen sestavljenega polstrukturiranega intervjuja z mladostnikom, z ocenjevalnimi lestvicami Beaversa. Vrednotila sem strukturo moči, k cilju usmerjeno pogajanje, avtonomijo, ravnanje s čustvi in povezanost družine s socialnim okoljem.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:adolescenca, mladolstniki, družina, sistemska teorija, družinski odnosi, študenti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1996
Št. strani:Str. 19-33
Številčenje:Vol. 5, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-65542 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.6
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:16722525 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:987
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The paper represents findings of one part of the research, which explores family factors and their influence on identity formation and development. The research is based on the systemic theory and on findings of Timberlawn study (Lewis and co-workers). A sample of 30 second year university students (19 to 24 years old), from complete families, were interviewed using semi-structured interview, which had been developed especially for this study. Interviews were evaluated with Timberlawn Family Evaluation Scales (Beavers). Dimensions measured were: structure of the family, negotiation, autonomy, family affect and family relatedness to the social environment.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj