izpis_h1_title_alt

Identifikacija nadarjenih učencev
ID Dobnik, Bernarda (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SJX9PU7C Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Osnovni namen raziskave je bil preverjanje učiteljevih identifikacij nadarjenih učencev. Njihovo veljavnost so ugotavljali s pomočjo dveh psiholoških kriterijev nadrjenosti-inteligentnosti in ustvarjalnosti. Rezultati kažejo, da so učitelji tolerantni, identificirali pa so precej večje število dečkov kot deklic. Glede na to da so bile po obeh psiholoških testih deklice bolj nadarjene, lahko sklepamo, da so bili učitelji pristranski glede na spol učencev. Točnost učiteljeve presoje po obeh psiholoških kriterijih je bila 72%. Njihove identifikacije so torej dovolj veljavne in jih je potrebno vključiti v multidimenzionalni identifikacijski postopek.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nadarjeni učenci, nadarjenost, učitelji, identifikacija, inteligentnost, ustvarjalnost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 5-11
Številčenje:Vol. 7, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64994 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.92:37
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:18957661 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2213
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pupils, teacher, talent

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj