Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Nadarjeni učenci v devetletni osnovni šoli
ID
Žagar, Drago
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-94URL7D2
Galerija slik
Izvleček
Prispevek obravnava problematiko odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci. Predstavljeni so različni pristopi k odkrivanju in izobraževanju teh učencev vsvetu. podrobno je predstavljen kncept odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci v naši devetletni osnovni šoli. Odkrivanje nadarjenih poteka v treh stopnjah: evidentiranje, identifikacija, pridobitev mnenja staršev. Predlaganeso različne oblike dela z nadarjenimi učenci. V prvi tradi delo poteka predvsem v oblikah notranje diferenciacije, v drugi se razširi na fleksibilno diferenciaciojo in v tretji še na delno zunanjo diferenciacijo.Izobraževanje spodbuja celostni osebni razvoj.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
nadarjenost
,
otroci
,
učenci
,
identifikacija nadarjenih
,
delo z nadarjenimi
,
osnovne šole
,
starši
,
učitelji
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1999
Št. strani:
Str. 45-53
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64762
UDK:
159.95
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
19581533
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2266
Število prenosov:
222
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Gifted pupils in the nine-grade elementary school
Ključne besede:
talent
,
giftedness
,
pupils
,
children
,
identification of gifted
,
primary schools
,
elementary school
,
teaching methods
,
parents
,
teachers
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj