izpis_h1_title_alt

Prikrito oglaševanje in odnosi z javnostmi
Zajc, Borut (Author), Zavrl, Franci (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-BPDG6TCN This link opens in a new window

Abstract
Medijska dejavnost je ena izmed gospodarskih dejavnosti, vendar ima v družbi poseben pomen, ki zahteva posebno regulacijo medijskega trga. Ta se vrši z zakoni in drugimi predpisi ter kodeksi. Kljub temu prihaja do nepravilnosti, ki zmanjšujejo kvaliteto medijskega trga. Med nepravilnostmi v Sloveniji prednjači prikrito oglašeanje, pod katerim razumemo objavljanje vsebin z oglaševalskim značajem v okliki novinarskih objav. Napačna predstavitev oglaševalske vsebine pomeni zavajanje vseh, ki so jim mediji namenjeni in jo je zato potrebno sankcionirati. Ker je sankcioniranje prikritega oglaševanja po obstoječi ureditvi neučinkovito, prelagamo tudi vzpostavitev kriterijev za določanje prikritega oglaševanja in samoregulacijskih mehanizmov vseh vpletenih v reševanje omenjene problematike.

Language:Slovenian
Keywords:oglaševanje, poklicna etika, kodeks, zakonodaja, normativni akti, odnosi z javnostjo
Work type:Not categorized (r6)
Tipology:1.04 - Professional Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:1998
Publisher:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Number of pages:str. 647-659
Numbering:Let. 35, št. 4
UDC:659
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:18582621 Link is opened in a new window
Views:894
Downloads:201
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only to logged in users.
:
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Comments

Leave comment

You have to log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back