izpis_h1_title_alt

Psihologija in prenova šolskega sistema - prispevek psihologije k dvigu kakovosti učenja in poučevanja
ID Marentič-Požarnik, Barica (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-1S475QEA Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pedagoška psihologija lahko odigra pomembno vlogo pri uresničevanju kompleksnih ciljev prenove, zlasti na področju dviga kakovosti učenja in poučevanja. Vendar mora v ta namen zavestno razširiti svojo znanstveno paradigmo. To pomeni premik iz behaviorističnih v kognitivistična in humanistična pojmovanja in prenos pozornosti iz merjenja produktov učenja na procese in njihove nosilce. Gre tudi za vspostavljane dialoga in sožitja med sedaj prevladujočo kvantitativno analitično in kvalitativno, interpretativno in socialno kritično metodologijo. Končno je pomembno tudi zbližanje privzetih teorij in tistih, ki jih v profesionalnem delovanju, zlasti v izobraževanju učiteljev, psihologi zares uporabljamo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šolske reforme, paradigme, šolska prenova, behaviorizem, kognitivizem, humanizem, pojmovanje učenja in znanja, psihologija, učenje, znanje, pedagogika, Slovenija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 55-63
Številčenje:Letn. 8, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-64497 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.26
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:19583069 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1195
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Psychology and the reform of the educational system : how to enchance the quality of learning and teaching
Ključne besede:school reform, psychological paradigms, behaviorism, cognitivism, humanism, conceptions of learning and instruction, psychology professionals, psychology, learning, knowledge, pedagogics, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj