Pedagoška psihologija lahko odigra pomembno vlogo pri uresničevanju kompleksnih ciljev prenove, zlasti na področju dviga kakovosti učenja in poučevanja. Vendar mora v ta namen zavestno razširiti svojo znanstveno paradigmo. To pomeni premik iz behaviorističnih v kognitivistična in humanistična pojmovanja in prenos pozornosti iz merjenja produktov učenja na procese in njihove nosilce. Gre tudi za vspostavljane dialoga in sožitja med sedaj prevladujočo kvantitativno analitično in kvalitativno, interpretativno in socialno kritično metodologijo. Končno je pomembno tudi zbližanje privzetih teorij in tistih, ki jih v profesionalnem delovanju, zlasti v izobraževanju učiteljev, psihologi zares uporabljamo.
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Ključne besede: | šolske reforme, paradigme, šolska prenova, behaviorizem, kognitivizem, humanizem, pojmovanje učenja in znanja, psihologija, učenje, znanje, pedagogika, Slovenija |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano (r6) |
---|
Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
---|
Organizacija: | FDV - Fakulteta za družbene vede
|
---|
Leto izida: | 1999 |
---|
Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
---|
Št. strani: | Str. 55-63 |
---|
Številčenje: | Letn. 8, št. 4 |
---|
UDK: | 371.26 |
---|
ISSN pri članku: | 1318-1874 |
---|
COBISS.SI-ID: | 19583069  |
---|
Datum objave v RUL: | 10.07.2015 |
---|
Število ogledov: | 812 |
---|
Število prenosov: | 235 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
:
|
|
---|
Objavi na: |  |
|