Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Psihologija in prenova šolskega sistema - prispevek psihologije k dvigu kakovosti učenja in poučevanja
ID
Marentič-Požarnik, Barica
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-1S475QEA
Galerija slik
Izvleček
Pedagoška psihologija lahko odigra pomembno vlogo pri uresničevanju kompleksnih ciljev prenove, zlasti na področju dviga kakovosti učenja in poučevanja. Vendar mora v ta namen zavestno razširiti svojo znanstveno paradigmo. To pomeni premik iz behaviorističnih v kognitivistična in humanistična pojmovanja in prenos pozornosti iz merjenja produktov učenja na procese in njihove nosilce. Gre tudi za vspostavljane dialoga in sožitja med sedaj prevladujočo kvantitativno analitično in kvalitativno, interpretativno in socialno kritično metodologijo. Končno je pomembno tudi zbližanje privzetih teorij in tistih, ki jih v profesionalnem delovanju, zlasti v izobraževanju učiteljev, psihologi zares uporabljamo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
šolske reforme
,
paradigme
,
šolska prenova
,
behaviorizem
,
kognitivizem
,
humanizem
,
pojmovanje učenja in znanja
,
psihologija
,
učenje
,
znanje
,
pedagogika
,
Slovenija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:
1999
Št. strani:
Str. 55-63
Številčenje:
Letn. 8, št. 4
PID:
20.500.12556/RUL-64497
UDK:
371.26
ISSN pri članku:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
19583069
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1195
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Psihološka obzorja
Založnik:
Društvo psihologov Slovenije
ISSN:
1318-1874
COBISS.SI-ID:
3084808
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Psychology and the reform of the educational system : how to enchance the quality of learning and teaching
Ključne besede:
school reform
,
psychological paradigms
,
behaviorism
,
cognitivism
,
humanism
,
conceptions of learning and instruction
,
psychology professionals
,
psychology
,
learning
,
knowledge
,
pedagogics
,
Slovenia
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj