Podrobno

Roland Barthes: Fragmenti ljubezenskega diskurza. Založba cf, Rdeča zbirka, 2002
ID Kaštrun, Tomaž (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr43kastrun.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diskurz, ljubezen
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 225-227
Številčenje:Letn. 19, št. 43
PID:20.500.12556/RUL-6385 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:1
ISSN pri članku:0352-3608
COBISS.SI-ID:22521181 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2047
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KAŠTRUN, Tomaž, 2003, Roland Barthes: Fragmenti ljubezenskega diskurza. Založba cf, Rdeča zbirka, 2002. Družboslovne razprave [na spletu]. 2003. Vol. 19, no. 43, p. 225–227. [Dostopano 3 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dr/dr43kastrun.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Družboslovne razprave
Skrajšan naslov:Družbosl. razpr.
Založnik:Slovensko sociološko društvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0352-3608
COBISS.SI-ID:7530242 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:discourse, love

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uravnavanje čustev med učenjem
  2. Doživljanje in uravnavanje čustev pri socialnih pedagoginjah zaposlenih v osnovni šoli
  3. Strategije uravnavanja čustev in splošno zdravje pri učiteljih razrednega pouka
  4. Jeza pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju od prvega do petega razreda osnovne šole
  5. Intenzivnost doživljanja čustev in njihovo uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stilizirana dejstva o učinkih čezmejnih združitev in prevzemov na gospodarsko rast in razvoj v evropskih državah
  2. Neposredne tuje naložbe Slovenije na Hrvaškem in v Srbiji
  3. Učinki privatiziranja in neposrednih tujih vlaganj na nekatere marketinške aktivnosti podjetij v Sloveniji
  4. Model ekonomske diplomacije Slovenije
  5. Transition report

Nazaj