Podrobno

Stephen P. Turner Brains/Practice/Relativism: social theory after cognitive science : The University of Chicago Press, Chicago in London, 2002
ID Krpič, Tomaž (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20034krpic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 778-779
Številčenje:Letn. 40, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-6183 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.2
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:22302045 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4483
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRPIČ, Tomaž, 2003, Stephen P. Turner Brains/Practice/Relativism: social theory after cognitive science : The University of Chicago Press, Chicago in London, 2002. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 2003. Vol. 40, no. 4, p. 778–779. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20034krpic.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Neposreden stik z likovno umetnostjo - med vzgojitelji (pre)malo prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok
  2. Equipment playrooms with fine materials
  3. "Me" project: active learning with closed type research
  4. Integrating appreciation of fine arts in early childhood education
  5. Stimulating musical environment in early childhood
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  2. Elementarne igre za spodbujanje gibalnega razvoja v zgodnjem otroštvu
  3. Mobilni telefon kot zaviralec gibalnega razvoja v zgodnjem otroštvu, da ali ne?
  4. Zgodba kot spodbujevalec uspešnega gibalnega poučevanja v zgodnjem otroštvu
  5. Pojav trme v zgodnjem otroštvu

Nazaj