Podrobno

Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
ID Macura-Milovanović, Sunčica (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-FO9FRF0T Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Romi, inkluzija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:2006
Št. strani:Str. 1-28
Številčenje:Letn. 10, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-60677 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.6
ISSN pri članku:1408-2942
COBISS.SI-ID:6515529 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3314
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MACURA-MILOVANOVIĆ, Sunčica, 2006, Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem. Socialna pedagogika [na spletu]. 2006. Vol. 10, no. 1, p. 1–28. [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-FO9FRF0T
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Socialna pedagogika
Skrajšan naslov:Soc. pedagog.
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
ISSN:1408-2942
COBISS.SI-ID:67365376 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Pedagogical perspectives of including the Roma children from the Deponija settlement into the education system

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zgodovinski, kulturni in družbeni vidiki vključevanja romskih otrok v slovenske vrtce
  2. Romi v osnovni šoli z romsko asistentko
  3. Načini vključevanja romskih otrok v vrtcu
  4. Izkušnje mladih priseljencev z osnovnošolskim izobraževanjem v Sloveniji
  5. Inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
  2. Integracija romskih otrok v vrtec - temelj za nadaljnje izobraževanje
  3. Mnenja romskih staršev o inovativnih pristopih na področju vključevanja romskih otrok in njihovih družin v vzgojo in izobraževanje
  4. Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
  5. Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem področju

Nazaj