Podrobno

Kakovost v izobraževanju : marketinški pristop
ID Šoro, Majda (Avtor), ID Židan, Alojzija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Soro-Majda.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šolstvo, zaposleni, starši, učitelji, empirične raziskave, Republika Slovenija, Evropa
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Šoro]
Leto izida:2002
Št. strani:59 f.
PID:20.500.12556/RUL-5795 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:21564253 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2026
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠORO, Majda, 2002, Kakovost v izobraževanju : marketinški pristop [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Šoro. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Soro-Majda.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Konvencija o prihodnosti Evrope in Slovenija
  2. Vpliv širitev Evropske unije na izgradnjo evropske idntitete
  3. Status pravice dostopa do odprtega morja v mednarodnem pravu
  4. Slovenska zahodna meja po drugi svetovni vojni
  5. Slovenija in Schengen
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Organizacija protokolarnega dogodka
  2. Poslovanje v evropskem prostoru
  3. Meja z Republiko Avstrijo
  4. Več plati Schengena
  5. Trgovinske listine pri poslovanju s tujino

Nazaj