Podrobno

Andrej Rahten :Slovenska ljudska stranka v dunajskem parlamentu : Slovenska parlamentarna politika v Habsburški monarhiji 1897-1914. Založba Panevropa, 2001, 156 str.
ID Balut, Aleš (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20022Balut.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 290-291
Številčenje:Let. 39, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-5677 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:21247069 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2469
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BALUT, Aleš, 2002, Andrej Rahten :Slovenska ljudska stranka v dunajskem parlamentu : Slovenska parlamentarna politika v Habsburški monarhiji 1897-1914. Založba Panevropa, 2001, 156 str. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 2002. Vol. 39, no. 2, p. 290–291. [Dostopano 1 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20022Balut.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Javnopolitično sodelovanje na področju izobraževalne politike
  2. The relevance of education today
  3. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  4. Motiviranost dijakov za učenje
  5. Domovinska vzgoja v kurikularnih dokumentih slovenskega osnovnega šolstva
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pedagoška psihologija
  2. "I need instant help"
  3. Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
  4. Readiness for e-learning
  5. Razvijanje različnih pismenosti

Nazaj