Podrobno

Student engagement with a science simulation : aspects that matter
ID Rodrigues, Susan (Avtor), ID Gvozdenko, Eugene (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp027-043_rodrigues_etal.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:metodika, učne metode, kemija, simulacije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 27-43
Številčenje:Vol. 1, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-56054 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:54
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9106761 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1522
Število prenosov:149
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RODRIGUES, Susan in GVOZDENKO, Eugene, 2011, Student engagement with a science simulation : aspects that matter. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal [na spletu]. 2011. Vol. 1, no. 4, p. 27–43. [Dostopano 22 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4/cepsj_1_4_pp027-043_rodrigues_etal.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interakcija študentov z naravoslovnimi simulacijami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Načrt trženja specializirane frizerske storitve
  2. Strategija nizkih prodajnih cen storitev, primer letalskih družb
  3. Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje
  4. Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetju
  5. Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje oglasnega prostora
  2. Strategije oblikovanja cen na področju storitev
  3. Načrtovanje življenjske dobe izdelkov v podjetju Petrol
  4. Services marketing
  5. Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju

Nazaj