izpis_h1_title_alt

Sistematičnost merjenja marketinškega delovanja v slovenskih podjetjih
ID Petraš, Špela (Avtor), ID Golob, Urša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LLMCVSNQ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Podjetja so zadnjih nekaj let podvržena pritisku merjenja marketinškega delovanja, tako s strani poslovnega kot akademskega sveta. Marketing Science Institute (MSI), na primer, je več let zaporedoma poudarjal pomen raziskovanja marketinškega delovanja in je med glavnimi raziskovalnimi prioritetami dosledno (1998, 2000, 2002, 2004, 2006) predlagal merjenje marketinškega delovanja in z njim povezane teme. To področje je na slovenskih tleh še precej neraziskano, kljub njegovemu pomenu v tujini. V prispevku se teoretično in empirično osredotočamo na sistematičnost merjenja marketinškega delovanja, pri katerem raziskujemo njegove posamezne korake - katere metrike izbrati, kako jih primerjati, kako predstaviti rezultate, kdo naj spremlja te rezultate, kaj ti rezultati pomenijo za marketing in kakšen pomen ima merjenjev slovenskih podjetjih za marketing in za podjetje. S kvalitativno raziskavo med slovenskimi podjetji (majhen vzorec) smo empirično ugotovili, daje sistematičnost merjenja marketinškega delovanja med preučevanimi podjetji precej razvita in se lahko primerja s tujimi, nekoliko pa vendarle zaostaja glede implementacije standardne preglednice merjenja marketinškega delovanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetja, marketing, trženje, uspešnost, učinkovitost, merjenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Marketing magazin
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 63-75
Številčenje:Letn. 11, [št.] 18
PID:20.500.12556/RUL-56009 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:005.336.1
ISSN pri članku:1408-1652
COBISS.SI-ID:31057245 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1048
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
For the past few years, companies have been exposed to great pressure from business and the academic field with regard to marketing performance measurement. For instance, Marketing Science Institute (MSI) has for several years stressed the importance of marketing performance measurement research and has consistently (1998, 2000, 2002, 2004, 2006) proposed marketing performance measurement and related themes as a research priority. Despite the importance of marketing performance measurement abroad, in Slovenia, this field is still quite neglected as a research topic. In this article, we are theoretically and empirically focused on systematic marketing performance measurement and we explore its several steps - which metrics to choose, how to compare them, how to represent the results, who should follow the results, what they mean for marketing and what importance the measurement has for marketing and companies. Our empirical qualitative research of Slovenian companies (a small sample) shows that systematic marketing performance measurement is developed quite well and can be compared to foreign companies. However, with regard to marketing dashboard implementation it somehow lags behind.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj