izpis_h1_title_alt

Potrošnik in komuniciranje družbene odgovornosti : pogled skozi perspektivo ustvarjanja smisla
ID Juhart, Špela (Avtor), ID Golob, Urša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-S1XUMDWU Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Družbena odgovornost je koncept, ki se ga uporablja, raziskuje in teoretizira vsak dan. Celotno področje družbene odgovornosti je teoretično in raziskovalno usmerjeno v podjetja, njihove ugodnosti, težave itd., kar prinaša (preveč) enostranski pogled na področje (komuniciranja) družbene odgovornosti. Raziskovanje ni usmerjeno v potrošnika in njegovo konstrukcijo družbene odgovornosti. Poleg tega zanemarja procese ustvarjanja pomenov družbene odgovornosti. V prispevku zagovarjamo tezo, da je potrošnika kot aktivnega prejemnika in sporočevalca treba bolje spoznati, da bi lahko z njim uspešneje vstopali v komunikacijske procese in tematizirali družbeno odgovornost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetja, vodenje, upravljanje, družbena odgovornost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Marketing magazin
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 55-62
Številčenje:Letn. 11, [št.] 18
PID:20.500.12556/RUL-56007 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:316.77
ISSN pri članku:1408-1652
COBISS.SI-ID:31056989 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:894
Število prenosov:140
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:pogled skozi perspektivo ustvarjanja smisla
Izvleček:
Social responsibility has become a number one topic in academic, professional and everyday life. Corporate social responsibility is, however, theoretically and research-wise focussed on companies, their benefits and challenges; this has led to a predominantly onedimensional view on (communicating) social responsibility. Research efforts are seldom oriented towards consumers and their construction of social responsibility and neglect processes of sensemaking of social responsibility. This paper argues we need to better understand a consumer as an active receiver and sender in order to be more successful in communication processes and discussions about social responsibility with them.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj