izpis_h1_title_alt

Volitve 2000 in predvolilna kampanja : volilne strategije, politični marketing in volilno izbiranje
ID Vreg, France (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20012Vreg.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku analiziram predvolilno kampanjo, programe strank in politične konflikte v predvolilnem obdobju. Programe strank osvetlim s trendi ekonomske in politične globalizacije; ugotavljam, da programi premalo upoštevajo pasti nove informacijske in komunikacijske tehnologije. Obravnavam ideološko in politično vsebino predvolilne kampanje, primere pristranske in negativne propagande, pa metode predvolilnega marketinga. Volilno izbiranje skušam pojasnjevati z opredelitvami volilcev, neopredeljnih volilcev in nevolilcev ter rezultati javnomnenjskih raziskav. Analiziram pozitivne in negativne primere televizijskih soočanj in informativnih oddaj. Odpiram dilemo, ali so mediji 'objektivno' spremljali predvolilna dogajanja, ali so ohranjali status neodvisnih javnih institucij ali pa je prevladovala levosredinska 'oligarhija medijev'.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predvolilna kampanja, politične stranke, javno mnenje, politično trženje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 181-200
Številčenje:Let. 38, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-5547 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:324:329
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:20490589 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1490
Število prenosov:300
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article analyzes pre-electoral campaigns, parties' programs and political conflicts in the pre-electoral period. Party programs are elucidated by trendsof economic and political globalisation. The author finds that these programs take too little into consideration the snares of new information and communication technologies. Issues that are dealt with are: the ideological and political contents of the pre-electoral campaign, examples of prejudiced and negative propaganda, methods of pre-electoral marketing. Electoral choice is being explained through voters' declarations, undeclared voters, non-votersand public opinion poll researches. Positive and negative examples of television confrontations and informative broadcasts are analyzed. The dilemma is put forward whether the media "objectively" followed pre-electoral activities, did they retain the status of independent public institutions, or was there a predominance of the left-middle "media oligarhy".

Ključne besede:election campaign, political parties, public opinion, political marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj