Podrobno

A forgotten moment in education policy : a Hungarian-Swedish case study from the early 1970s
ID Kozma, Tamás (Avtor), ID Tözsér, Zoltán (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-GRJVFTZG Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:izobraževalna politika, šolske reforme, Madžarska
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 55-69
Številčenje:Vol. 2, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-55429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.014(439)
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9390409 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1332
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOZMA, Tamás in TÖZSÉR, Zoltán, 2012, A forgotten moment in education policy : a Hungarian-Swedish case study from the early 1970s. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal [na spletu]. 2012. Vol. 2, no. 2, p. 55–69. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-GRJVFTZG
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta Univerze, Založba Univerze v Ljubljani, = University of Ljubljana Press
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pozabljen trenutek v edukacijskih politikah

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Sistemske reforme na področju vzgoje in izobraževanja v politično nestabilnem času
  2. V šolstvu gre za ljudi, ljudje pa smo že tisoče let enaki
  3. Editorial
  4. Reform and change in higher education
  5. Prizadevanja na področju zakonodajnih reform in enake možnosti - povezava, ki je dokazljiva?
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Securing the right to learn
  2. Levo orientirani učitelji v Srbiji med obema vojnama (1918-1941)
  3. Pomen Aristotelove filozofije za sodobno pedagogiko
  4. Razvoj vzgoje in izobraževanja ter družbene skrbi za osebe z motnjami v duševnem razvoju na obali

Nazaj