Podrobno

Primerjava lastnosti protokolnih skladov za prenos signalizacij v klasičnih in internetnih omrežjih : magistrsko delo
ID Brajnik, Primož (Avtor), ID Bešter, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TPOB0QLQ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
magistrsko delo

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:signalizacija, komunikacijska omrežja, zanesljivost, redundanca, signalni prehodi, aplikacijski strežniki, signalne točke, signalne povezave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Založnik:[P. Brajnik]
Leto izida:2006
PID:20.500.12556/RUL-54606 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.39:004.77(043.2)
COBISS.SI-ID:238107904 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1792
Število prenosov:272
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BRAJNIK, Primož, 2006, Primerjava lastnosti protokolnih skladov za prenos signalizacij v klasičnih in internetnih omrežjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. P. Brajnik. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TPOB0QLQ
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Developing listening skills in teaching English as a foreign language to fifth graders
  2. Pupils' attitudes towards learning English as a foreign language in grades 5 and 6 of primary school
  3. Use of the total physical response storytelling method when teaching English as a foreign language in the first grade
  4. Analysis of the tasks for the development of writing skills in workbooks for teaching English as a foreign language to the fourth and fifth graders
  5. Descriptive assessment of English as a foreign language in the second grade of primary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Nazaj