izpis_h1_title_alt

Virtualni svetovi
ID Hrovat, Luka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip19995Hrovat.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek poskuša osvetliti nekatere sodobne probleme informacijske družbe, predvsem uporabo t.i. virtualnih svetov kot sta televizija ali internet. Izhodiščna teza pravi, da so simulakri zaprti svetovi, ki ne potrebujejo subjekta, da bi obstajali. Na nek način so taki svetovi perpetum mobile in produkt kapitalizma, ki jih je ustvaril s prav določenim namenom. Seveda je ta namen potrošniku na prvi pogled skrit, avtor pa poskuša osvetliti ravno ta skriti moment kapitalizma.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:virtualna resničnost, računalniška simulacija, hiperprostor, subjekt, potrošniška družba
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 788-795
Številčenje:Let. 36, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-5419 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19420253 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2562
Število prenosov:252
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The paper attempts to clarify the modern problems of information society, above all the use of of virtual reality worlds, such as television or internet. The main thesis is that simulacra are closed worlds, so in order to exist they do not need a subject. In a certain way these worlds are like perpetum mobile and are created by capitalism with a certain purpose, which ishidden from the consumer. The author's attempt is to expose the hidden purpose which seems to be the essence of capitalism.

Ključne besede:virtual reality, computer simulation, hyperspace, subject, consumer society

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj