Podrobno

Razvoj pojma število pri predšolskem otroku
ID Manfreda Kolar, Vida (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.biblos.si/lib/book/9789612531454 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Delo podrobneje osvetli obdobje otrokovega začetnega soočanja s svetom števil in računskih operacij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:otroška psihologija, kognitivni razvoj, štetje, elektronske knjige
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:V Ljubljani
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-51739 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.922.7(0.034.2)
ISBN:978-961-253-145-4
COBISS.SI-ID:268154880 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:5061
Število prenosov:477
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MANFREDA KOLAR, Vida, 2013, Razvoj pojma število pri predšolskem otroku [na spletu]. 2013. V Ljubljani : Pedagoška fakulteta. [Dostopano 25 marec 2025]. ISBN 978-961-253-145-4. Pridobljeno s: http://www.biblos.si/lib/book/9789612531454
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Teorije v razvojni psihologiji
  2. Simbolno prikazovanje števil v predšolskem obdobju
  3. Na poti k pojmu "snov"
  4. Problematika prehoda iz mladostništva v odraslost na primeru romana Varuh v rži
  5. Spoznavanje otrok v razredu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  2. Števila in štetje predšolskih otrok
  3. Vpliv slovničnega števila na usvajanje pojma števila pri predšolskih otrocih
  4. Navezanost na namišljene prijatelje v predšolskem obdobju
  5. Z igro do razvrščanja

Nazaj