Podrobno

Usposabljanje učiteljev vseživljenskega učenja : smernice za pisanje lahko berljivih in razumljivih besedil
ID Vadnal, Katja (Prevajalec)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.zveza-sozitje.si/uploads/File/USPOSABLJANJE%20UCITELJEV%20POPRAVEK.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odrasli z motnjami v duševnem razvoju
Vrsta gradiva:Priročnik
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:[Ljubljana]
Založnik:Zveza Sožitje - zveza društev za pomoč osebam z motnjami v duševnem razvoju Slovenije
Leto izida:2012
Št. strani:13 str.
PID:20.500.12556/RUL-51601 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1
COBISS.SI-ID:9541449 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3023
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VADNAL, Katja (prev.), 2012, Usposabljanje učiteljev vseživljenskega učenja : smernice za pisanje lahko berljivih in razumljivih besedil [na spletu]. 2012. Ljubljana : Zveza Sožitje - zveza društev za pomoč osebam z motnjami v duševnem razvoju Slovenije. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.zveza-sozitje.si/uploads/File/USPOSABLJANJE%20UCITELJEV%20POPRAVEK.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zasebno šolstvo v Sloveniji
  2. Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli
  3. Šola kot socializatorka
  4. Vloga in pomen srednješolskega izobraževanja v Sloveniji
  5. Kakovost v edukativno-izobraževalnem procesu (audit kultura)
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Private Catholic schools in Slovenia
  2. Zgodovina izobraževanja v Zagorju ob Savi
  3. Osnovna šola - med javno in zasebno
  4. Private and public culture of schools
  5. USAID/Macedonia secondary education activity

Nazaj