Podrobno

Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin : ciljno raziskovalni projekt
ID Glažar, Saša A. (Avtor), ID Bajd, Barbara (Avtor), ID Cotič, Mara (Avtor), ID Čepič, Mojca (Avtor), ID Devetak, Iztok (Avtor), ID Dolničar, Danica (Avtor), ID Ferk Savec, Vesna (Avtor), ID Gostinčar-Blagotinšek, Ana (Avtor), ID Juriševič, Mojca (Avtor), ID Vogrinc, Janez (Avtor), ID Vrtačnik, Margareta (Avtor), ID Valenčič Zuljan, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-VNUVCMHA Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:naravoslovne kompetence, e-gradiva
Vrsta gradiva:Zbornik
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-51414 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3
COBISS.SI-ID:8941129 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2318
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GLAŽAR, Saša A., BAJD, Barbara, COTIČ, Mara, ČEPIČ, Mojca, DEVETAK, Iztok, DOLNIČAR, Danica, FERK SAVEC, Vesna, GOSTINČAR-BLAGOTINŠEK, Ana, JURIŠEVIČ, Mojca, VOGRINC, Janez, VRTAČNIK, Margareta in VALENČIČ ZULJAN, Milena, 2010, Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin : ciljno raziskovalni projekt [na spletu]. Končno poročilo o rezultatih raziskav. Ljubljana : Pedagoška fakulteta. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-VNUVCMHA
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Tools for enhancing inquiry in science education
  2. Uporaba učnih gradiv pri pouku in doma
  3. Sezonska hrana
  4. Sezonska hrana
  5. PROFILES modules in the Slovenian context
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza motivacijskih dejavnikov, ki vplivajo na vključitev odraslih v programe izobraževanja odraslih

Nazaj