izpis_h1_title_alt

What does the integration of Reggio Emilia principles into Slovenian preschools indicate about the quality of art teaching
ID Bračun Sova, Rajka (Avtor), ID Podobnik, Uršula (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.eera.de/index.php?id=421&no_cache=1&Action=showContributionDetail&conferenceUid=5&contributionUid=6302&cHash=d17bba7085 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Reggio Emilia pedagoški koncept
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:1 str.
PID:20.500.12556/RUL-51408 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2
COBISS.SI-ID:8935753 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1042
Število prenosov:205
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj