Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Bologna revisited : where and what next?
ID
Zgaga, Pavel
(
Intervjuvanec
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.iau-aiu.net/newsletters/iaunew16-2-en.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
bolonjski proces
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.22 - Intervju
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2010
Št. strani:
Str. 14-15
Številčenje:
Vol. 16, No. 2
PID:
20.500.12556/RUL-51317
UDK:
378
ISSN pri članku:
2076-2194
COBISS.SI-ID:
8539721
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1254
Število prenosov:
124
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Bologna revisited : where and what next?
, 2010. [na spletu], Intervju. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.iau-aiu.net/newsletters/iaunew16-2-en.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
IAU horizons
Skrajšan naslov:
IAU horiz.
Založnik:
International Association of Universities
ISSN:
2076-2194
COBISS.SI-ID:
8539465
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Standardi kakovosti v NVO
Interno komuniciranje v UKC Ljubljana
Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal
Sonaravni razvoj kraja kot dolgoročna politična usmeritev
Internationalisation and quality assurance in higher education in Slovenia and the Netherlands
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Pravni vidik spremljanja zaposljivosti diplomantov v povezavi s kakovostjo slovenskega visokega šolstva
Quality evaluation information support in higher education
Odličnost voditeljstva v visokem šolstvu
Razmišljanje o vprašanju jezika v visokem šolstvu
Izzivi e-izobraževanja v visokem šolstvu
Nazaj