Podrobno

The Bologna process and its role for transition countries
ID Zgaga, Pavel (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.scielo.org.mx/scielo.php?pid=S0185-27602009000200005&script=sci_arttext Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:bolonjski proces, tranzicijske države
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 83-95
Številčenje:Vol. 38, No. 2
PID:20.500.12556/RUL-51219 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
ISSN pri članku:0185-2760
COBISS.SI-ID:7917385 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2340
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZGAGA, Pavel, 2009, The Bologna process and its role for transition countries. Revista de la educación superior [na spletu]. 2009. Vol. 38, no. 2, p. 83–95. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.scielo.org.mx/scielo.php?pid=S0185-27602009000200005&script=sci_arttext
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Revista de la educación superior
Skrajšan naslov:Rev. educ. super.
Založnik:Asociación Nacional de Universidades e Institutos de Educación Superior.
ISSN:0185-2760
COBISS.SI-ID:7917129 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba digitalnega dvojčka za optimiranje proizvodnega in logističnega procesa polnjenja steklenic
  2. A robust heuristics for the online job shop scheduling problem
  3. Inteligentni algoritem za optimiranje montažnih in strežnih sistemov ter procesov linijske proizvodnje
  4. Optimizacija terminskega plana na osnovi IFC
  5. Minimizacija zamud proizvodnih opravil s Petrijevimi mrežami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samodejno povzemanje slovenskih besedil s strojni učenjem
  2. Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  3. Podatkovni kanjoni, pristop strojnega učenja za potrebe razložljive umetne inteligence
  4. Gradnja klasifikatorjev z metodo grobih množic
  5. Induktivno učenje iz opazovanj

Nazaj