Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Nasploh je izhodišče obstoječi sistem, ki ga bomo skušali dograjevati
ID
Krek, Janez
(
Intervjuvanec
),
ID
Pirc, Vanja
(
Oseba, ki intervjuva
),
ID
Krajnc, Borut
(
Fotograf
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.mladina.si/tednik/200915/nasploh_je_izhodisce_obstojeci_sistem__ki_ga_bomo_skusali_dograjevati_
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
bela knjiga
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.22 - Intervju
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2009
Št. strani:
Str. 31
Številčenje:
Št. 15
PID:
20.500.12556/RUL-51198
UDK:
37.014
ISSN pri članku:
0350-9346
COBISS.SI-ID:
7791177
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1520
Število prenosov:
180
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Nasploh je izhodišče obstoječi sistem, ki ga bomo skušali dograjevati
, 2009. [na spletu], Intervju. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.mladina.si/tednik/200915/nasploh_je_izhodisce_obstojeci_sistem__ki_ga_bomo_skusali_dograjevati_
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Mladina
Skrajšan naslov:
Mladina
Založnik:
Mladina
ISSN:
0350-9346
COBISS.SI-ID:
16178432
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Reform and change in higher education
V šolstvu gre za ljudi, ljudje pa smo že tisoče let enaki
Pozabljen trenutek v edukacijskih politikah
Sistemske reforme na področju vzgoje in izobraževanja v politično nestabilnem času
Real-time systems
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Securing the right to learn
Levo orientirani učitelji v Srbiji med obema vojnama (1918-1941)
Analiza vzgoje in izobraževanja posameznika z gluhoto
Nazaj