Podrobno

Kaj prinaša Bolonjski proces visokošolskemu izobraževanju učiteljev? : inavguracijsko predavanje
ID Zgaga, Pavel (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://ceps.pef.uni-lj.si/1semin3.html Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:3.25 - Druga izvedena dela
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Leto izida:2003
PID:20.500.12556/RUL-51105 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.13
COBISS.SI-ID:5510217 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1833
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZGAGA, Pavel, 2003, Kaj prinaša Bolonjski proces visokošolskemu izobraževanju učiteljev? : inavguracijsko predavanje. [na spletu]. Ljubljana, 2003. [Dostopano 3 julij 2025]. Pridobljeno s: http://ceps.pef.uni-lj.si/1semin3.html
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mnenja, stališča in prepričanja vzgojiteljev predšolskih otrok do tehnične vzgoje
  2. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do govora v knjižnem jeziku pri delu z otroki
  3. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok o tekmovanju in sodelovanju med otroki
  4. Stališča vzgojiteljev do lastne zmožnosti govornega nastopanja
  5. Odnos vzgojiteljev do vključevanja glasbil v usmerjene glasbene dejavnosti v belokranjskih vrtcih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv digitalne tehnologije na predšolske otroke
  2. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do svojega profesionalnega razvoja
  3. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
  4. Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  5. Kamišibaj v vrtcu

Nazaj