Podrobno

Predlog sprememb v verigi vrednosti v upravni enoti : magistrsko delo
ID Mally, Klavdij (Avtor), ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mally454.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:javna uprava, organizacija, organizacijske strukture, veriga vrednosti, storitve, uporabniki, zadovoljstvo, case study, Slovenija, občine, Piran
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Mally]
Leto izida:2004
Št. strani:III, 83 str., [10] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-5050 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:35
COBISS.SI-ID:15309030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2064
Število prenosov:386
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MALLY, Klavdij, 2004, Predlog sprememb v verigi vrednosti v upravni enoti : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Mally. [Dostopano 19 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mally454.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:public administration, organization, organizational structures, value chain, services, users, satisfaction, case study, Slovenia, communities

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
  2. Trening organizacijskih veščin pri učencu z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  3. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  4. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  5. Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  3. Značilnosti doživljanja stiske oseb z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  4. Odrasli bolniki z motnjo pomanjkljive pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
  5. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih

Nazaj