Podrobno

Vstopne strategije na trg LR Kitajske : diplomsko delo
ID Pritržnik, Špela (Avtor), ID Jaklič, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Saje, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Pritrznik-Spela.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kitajska, vstopne strategije, Ljudska republika Kitajska, tržišče
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š.Pritržnik]
Leto izida:2006
Št. strani:116 + 30 f.
PID:20.500.12556/RUL-4934 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338
COBISS.SI-ID:377896 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3344
Število prenosov:293
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRITRŽNIK, Špela, 2006, Vstopne strategije na trg LR Kitajske : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š.Pritržnik. [Dostopano 13 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/Pritrznik-Spela.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Navidezno nakupovanje
  2. Proces sprejemanja vinske reforme 2008
  3. Odgovorni turizem in globalizacija
  4. Merjenje zadovoljstva golfistov z igriščem Arburetum
  5. Turisti in avtentičnost
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Economic efficiency in transition
  2. Predlog prenove proizvodnega procesa za jeklo PT 929 v Metal Ravne d.o.o.
  3. Planiranje neodvisnih materialnih potreb v proizvodnem podjetju
  4. Oblikovanje prenosnih cen v podjetju X
  5. Optimizacija proizvodnje magnetnega vžigalnika v podjetju Hidria AET

Nazaj