Podrobno

Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem : diplomsko delo
ID Kastelic, Tjaša (Avtor), ID Vintar, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1006,84 KB)
MD5: 8C907108CAA114DD07FDCBBF48066A19
PID: 20.500.12556/rul/e193d33b-3815-4b51-8f22-40dcc8835e0a

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing, spletni marketing, spletno oglaševanje, spletni iskalniki, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kastelic]
Leto izida:2013
Št. strani:XII, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-44399 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:4187822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2831
Število prenosov:705
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KASTELIC, Tjaša, 2013, Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Kastelic. [Dostopano 5 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=44399
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vrednotenje uporabniške izkušnje v aplikacijah navidezne resničnosti
  2. Vrednotenje uporabniške izkušnje v industrijski simulaciji v navidezni resničnosti
  3. [Izdelava smernic za bolj etično oblikovanje uporabniške izkušnje
  4. Razvoj sistema za upravljanje pametnega avtodoma
  5. Ocenjevanje uporabniške izkušnje v bibliografskih informacijskih sistemih s pomočjo vprašalnikov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Interculturalism
  2. Compendio
  3. Model organiziranja sestankov
  4. Komuniciranje blagovnih znamk
  5. Sharing diversity

Nazaj