Podrobno

Proučevanje izražanja gena za fosfatidiletanolamin-N-metiltransferazo v nedrobnoceličnem pljučnem rakavem tkivu : diplomska naloga
ID Zinrajh, David (Avtor), ID Černe, Darko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2013/Zinrajh_David_dipl_nal_2013.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pljučni rak, nedrobnocelični pljučni rak, fosfatidiletanolamin-N-metiltransferaza, ekspresija gena, analiza preživetja, izolacija DNK, holin
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Zinrajh]
Leto izida:2013
Št. strani:VI, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-44314 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.24-07(043.2)
COBISS.SI-ID:3471473 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3791
Število prenosov:585
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZINRAJH, David, 2013, Proučevanje izražanja gena za fosfatidiletanolamin-N-metiltransferazo v nedrobnoceličnem pljučnem rakavem tkivu : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Zinrajh. [Dostopano 8 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2013/Zinrajh_David_dipl_nal_2013.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Study of phosphatidylethanolamine N-methyltransferase gene expression in non-small cell lung cancer tissue

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Marketing zagonskih podjetij
  2. Tržna usmerjenost malih podjetij, primer podjetja Oro Orodjarna d.o.o.
  3. Marketinška naravnanost malih podjetij
  4. Marketing characteristics of a small company
  5. Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Does the number of marketing communication activities used by a company correlate with business success?
  2. Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
  3. Marketing role in a small company in the case of Schiki d.o.o.
  4. Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
  5. Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba

Nazaj